vrijdag 21 september 2012

Nieuwe lay-out en plaatsen van berichten

Hallo allemaal

Zoals jullie al gezien hebben, heb ik de lay-out van het blog aangepast aan de moderne tijd, laat a.u.b. weten wat jullie ervan vinden, zodat ik eventueel nog wat aanpassingen kan maken.

Ook heeft blogger zelf instellingen aangemaakt/aangepast die ik zelf niet meer kan veranderen. Als jullie nu een reactie achter willen laten, en je bent de eerste klik dan op "geen opmerkingen" je komt dan weer in de vertrouwde omgeving en kan je een reactie maken, staan er al reacties, klik dan op opmerkingen en dan kom je in hetzelfde menu als hierboven beschreven. Als het goed is hoef je geen codes, of instellingen te veranderen, gewoon je tekst intikken en op publiceren drukken.

groetjes van ons beiden

1 opmerking:

cynthia zei

Nou even testen dan of ik niks hoef in te voeren, hahahah zou dat geweldig vinden, volgens mij gaat dat helemaal goed nu. yeahhh beter